×

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO EHOOKS.PL

Postanowienia ogólne:

  1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną przez Właściciela Sklepu za pośrednictwem internetu na podstawie niniejszego Regulaminu.
  2. Właścicielem Sklepu jest:

ZOOMIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

43-300 Cieszyn ul. Liburnia 47

NIP: 5482623876

REGON: 241660400

KRS: 0001005687

tel. +48 784 559 343

e-mail: biuro@ehooks.pl

  1. Klient ( Konsument ) – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  2. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego ehooks.pl
  3. Niniejszy regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.
  4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta w trakcie składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
  5. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  6. Towary dostępne w sklepie ehooks.pl są wolne od wad fizycznych i prawnych.

Zamówienia:

  1. Zamówienia należy składać poprzez sklep internetowy ehooks.pl
  2. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 5 dni roboczych. Jeśli dany produkt nie jest dostępny w naszym magazynie, jak również nie jest dostępny u dystrybutora, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć do 2 tygodni lub zamówienie nie zostanie zrealizowane

( wówczas Sklep poinformuje klienta o zaistniałej sytuacji ).

  1. Status zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto w sklepie.
  2. Użytkownik może udostępnić swoje konto osobom trzecim na własne ryzyko i odpowiedzialność.
  3. Na życzenie Klienta wystawiamy faktury vat, wówczas prosimy o informację w komentarzu do zamówienia lub w mailu informacyjnym na adres zoomix1@onet.pl – domyślnie do każdej przesyłki zostaje dołączony paragon fiskalny.
  4. Zamówienia z opcją odbioru osobistego można realizować codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 18, w sobotę od 9 do 13. Zamówienie takie nie powoduje rezerwacji zamówionych towarów.
  5. Oferta objęta promocją obowiązuje do momentu wyczerpania się zapasów.
  6. Oferta objęta wyprzedażą może być dostępna w ilości nie większej jak jedna sztuka zamawianego towaru.
  7. Za zamawiane produkty naliczane są punkty lojalnościowe gromadzone na koncie klienta.
  8. Klient, który na swoim koncie zgromadzi 10000pkt. otrzyma status stałego klienta, tym samym otrzymując rabat w wysokości 10% od wartości dokonywanych zakupów.

Formy płatności:

Istnieją dostępne metody płatności:

  1. Pobranie ( płatność przy odbiorze )
  2. Przedpłata na konto bankowe:
  3. Płatność On-line za pomocą platformy PayU

Numer konta: 45 8113 0007 2001 0026 6985 0001

Nazwa banku: Bank Spółdzielczy w Cieszynie

Jeśli klient nie zapłaci w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia wówczas zamówienie zostanie anulowane.

Forma dostawy:

Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej, z którą współpracujemy.

Czas dostawy od 1 do 5 dni roboczych.

Koszt wysyłki:

Istnieją następujące koszty wysyłki:

  1. Wysyłka kurierska pobraniowa 16zł brutto. Przy zakupach powyżej 30kg 22zł brutto.
  2. Wysyłka kurierska przedpłata, płatność internetowa 12zł brutto. Przy zakupach powyżej 30kg 18zł brutto.
  3. Wysyłka kurierska niestandardowa ( waga powyżej 50kg ) koszt ustalany indywidualnie.
  4. Wysyłka kurierska dłużycowa ( długość powyżej 200cm ) dodatkowo do kosztu wysyłki doliczamy 20zł.
  5. Przy zakupach powyżej 150zł i przedpłacie na konto PRZESYŁKA GRATIS.
  6. Koszt wysyłki zagranicznej należy ustalić indywidualnie.

Odstąpienie od umowy:

  1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. klient będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru bez podania przyczyny.
  2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać wysłane na adres:

ZOOMIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liburnia 47

43-400 Cieszyn

lub na adres e-mail: biuro@ehooks.pl

  1. Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.
  2. Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym.
  3. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu towaru oraz oryginał paragonu.
  4. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. Klient jest zobowiązany do zwrotu zakupionego towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
  5. W terminie 14 dni od odstąpienia przez klienta od umowy Właściciel Sklepu zwraca klientowi zapłaconą kwotę. Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.
  6. Zakupiony towar należy zwrócić na adres:

ZOOMIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liburnia 47

43-400 Cieszyn

Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają kupującego.

  1. Odsyłany towar prosimy wysłać np. Pocztą Polską listem poleconym ekonomicznym, paczką pocztową lub kurierem.
  2. Prawo odstąpienia nie przysługuje klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej, a więc w przypadkach:

a) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1,

b) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania;

c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;

d) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówienia lub ściśle związanych z jego osobą;

e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;

f) dostarczania prasy;

g) usług w zakresie gier hazardowych.

Nie przyjmujemy paczek wysyłanych na nasz koszt.

Reklamacje:

  1. Reklamowany towar należy wysłać do sklepu dołączając opis uszkodzenia oraz kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu.
  2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania

Reklamacji, a gdyby to nie było możliwe do poinformowania w tym okresie Klienta kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

  1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności oraz wskazaniem numeru zamówienia.

Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w trybie regulowanym przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (DZ.U.Nr 141,poz. 1176)

  1. Nie przyjmujemy paczek wysyłanych na koszt Sklepu.
  2. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności wówczas koszty dostaw ponosi Sklep.
  3. W przypadku pytań dotyczących reklamacji prosimy o mailowy lub telefoniczny kontakt ze sklepem.

Ochrona prywatności

1. Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu.

2. Dane osobowe przekazane Właścicielowi Sklepu podawane są dobrowolnie, z tym jednak

zastrzeżeniem, że niepodanie określonych tych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia klienta.

3. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów

reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania

zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.