Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO EHOOKS.PL
Postanowienia ogólne:
- Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną przez Właściciela Sklepu za pośrednictwem internetu na podstawie niniejszego Regulaminu.
- Właścicielem Sklepu jest:
ZOOMIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
43-300 Cieszyn ul. Liburnia 47
NIP: 5482623876
REGON: 241660400
KRS: 0001005687
tel. +48 784 559 343
e-mail: biuro@ehooks.pl
- Klient ( Konsument ) – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego ehooks.pl
- Niniejszy regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.
- Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta w trakcie składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.
- Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Towary dostępne w sklepie ehooks.pl są wolne od wad fizycznych i prawnych.
Zamówienia:
- Zamówienia należy składać poprzez sklep internetowy ehooks.pl
- Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 5 dni roboczych. Jeśli dany produkt nie jest dostępny w naszym magazynie, jak również nie jest dostępny u dystrybutora, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć do 2 tygodni lub zamówienie nie zostanie zrealizowane
( wówczas Sklep poinformuje klienta o zaistniałej sytuacji ).
- Status zamówienia można sprawdzić logując się na swoje konto w sklepie.
- Użytkownik może udostępnić swoje konto osobom trzecim na własne ryzyko i odpowiedzialność.
- Na życzenie Klienta wystawiamy faktury vat, wówczas prosimy o informację w komentarzu do zamówienia lub w mailu informacyjnym na adres zoomix1@onet.pl – domyślnie do każdej przesyłki zostaje dołączony paragon fiskalny.
- Zamówienia z opcją odbioru osobistego można realizować codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 18, w sobotę od 9 do 13. Zamówienie takie nie powoduje rezerwacji zamówionych towarów.
- Oferta objęta promocją obowiązuje do momentu wyczerpania się zapasów.
- Oferta objęta wyprzedażą może być dostępna w ilości nie większej jak jedna sztuka zamawianego towaru.
- Za zamawiane produkty naliczane są punkty lojalnościowe gromadzone na koncie klienta.
- Klient, który na swoim koncie zgromadzi 10000pkt. otrzyma status stałego klienta, tym samym otrzymując rabat w wysokości 10% od wartości dokonywanych zakupów.
Formy płatności:
Istnieją dostępne metody płatności:
- Pobranie ( płatność przy odbiorze )
- Przedpłata na konto bankowe:
- Płatność On-line za pomocą platformy PayU
Numer konta: 45 8113 0007 2001 0026 6985 0001
Nazwa banku: Bank Spółdzielczy w Cieszynie
Jeśli klient nie zapłaci w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia wówczas zamówienie zostanie anulowane.
Forma dostawy:
Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej, z którą współpracujemy.
Czas dostawy od 1 do 5 dni roboczych.
Koszt wysyłki:
Istnieją następujące koszty wysyłki:
- Wysyłka kurierska pobraniowa 16zł brutto. Przy zakupach powyżej 30kg 22zł brutto.
- Wysyłka kurierska przedpłata, płatność internetowa 12zł brutto. Przy zakupach powyżej 30kg 18zł brutto.
- Wysyłka kurierska niestandardowa ( waga powyżej 50kg ) koszt ustalany indywidualnie.
- Wysyłka kurierska dłużycowa ( długość powyżej 200cm ) dodatkowo do kosztu wysyłki doliczamy 20zł.
- Przy zakupach powyżej 150zł i przedpłacie na konto PRZESYŁKA GRATIS.
- Koszt wysyłki zagranicznej należy ustalić indywidualnie.
Odstąpienie od umowy:
- Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. klient będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru bez podania przyczyny.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać wysłane na adres:
ZOOMIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liburnia 47
43-400 Cieszyn
lub na adres e-mail: biuro@ehooks.pl
- Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.
- Towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym.
- Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu towaru oraz oryginał paragonu.
- W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. Klient jest zobowiązany do zwrotu zakupionego towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- W terminie 14 dni od odstąpienia przez klienta od umowy Właściciel Sklepu zwraca klientowi zapłaconą kwotę. Przedsiębiorca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.
- Zakupiony towar należy zwrócić na adres:
ZOOMIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liburnia 47
43-400 Cieszyn
Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają kupującego.
- Odsyłany towar prosimy wysłać np. Pocztą Polską listem poleconym ekonomicznym, paczką pocztową lub kurierem.
- Prawo odstąpienia nie przysługuje klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej, a więc w przypadkach:
a) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1,
b) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez Konsumenta ich oryginalnego opakowania;
c) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;
d) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówienia lub ściśle związanych z jego osobą;
e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;
f) dostarczania prasy;
g) usług w zakresie gier hazardowych.
Nie przyjmujemy paczek wysyłanych na nasz koszt.
Reklamacje:
- Reklamowany towar należy wysłać do sklepu dołączając opis uszkodzenia oraz kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu.
- Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania
Reklamacji, a gdyby to nie było możliwe do poinformowania w tym okresie Klienta kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem niezgodności oraz wskazaniem numeru zamówienia.
Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w trybie regulowanym przez Ustawę z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego. (DZ.U.Nr 141,poz. 1176)
- Nie przyjmujemy paczek wysyłanych na koszt Sklepu.
- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności wówczas koszty dostaw ponosi Sklep.
- W przypadku pytań dotyczących reklamacji prosimy o mailowy lub telefoniczny kontakt ze sklepem.
Ochrona prywatności
1. Administratorem danych osobowych jest Właściciel Sklepu.
2. Dane osobowe przekazane Właścicielowi Sklepu podawane są dobrowolnie, z tym jednak
zastrzeżeniem, że niepodanie określonych tych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia klienta.
3. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów
reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania
zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.