-
SPRZĘT
add remove
-
BAGAŻ
add remove
- BIWAK add remove
-
BUDOWA ZESTAWU
add remove
-
Budowa Zestawu
add remove
- Żyłki i plecionki
- Materiały przyponowe
- Ciężarki i śruciny
- Agrafki
- Krętliki
- Agrafki z krętlikami
- Łączniki
- Kółka łącznikowe
- Trójniki
- Tuleje zaciskowe
- Stopery
- Feeder link
- Feeder gum
- Gumki do pelletu
- Pushstopy
- Wkręty i igły
- Koszyki i podajniki
- Spławiki
- Haki i kotwice
- Gotowe przypony
- Bezpieczne Klipsy
- Akcesoria karpiowe
-
Budowa Zestawu
add remove
- ZANĘTY I PRZYNĘTY add remove
- AKCESORIA add remove
- ODZIEŻ add remove
- NOWOŚCI Sprawdź
- WYPRZEDAŻ HOT
- PROMOCJE
Silnik Elektryczny Haswing Protruar 2HP 3.0 G 110Lbs 1200W
Kod producenta | 91060 |
---|
OPIS PRODUKTU
Silnik Elektryczny Haswing Protruar 2HP 3.0 G 110Lbs 1200W
Ten silnik elektryczny jest liderem na rynku pod względem wydajności i ceny. Silnik o mocy 2 KM zapewnia wysoką wydajność na jeziorach i wodach, w których silnik spalinowy nie może być używany. Ma wysoki moment obrotowy i moc. Moc silnika pozwala wykorzystać go do napędzania łodzi o wadze nawet do 3500kg. Silnik ma duże 3-skrzydłowe śmigło. Zapewnia wysoki moment obrotowy i wysoką sprawność, dzięki czemu w porównaniu ze standardowymi silnikami, zapewnia niskie zużycie energii. Odporny jest również na słoną wodę. Wskaźnik akumulatora znajduje się na jednostce sterującej. Uchwyt silnika jest trwały i składany, dzięki czemu nie potrzebujesz tak dużo miejsca w bagażniku w samochodzie. (Śmigło powinno znajdować się około 5 cm poniżej dna statku). Przy tak mocnej jednostce napędowej, zastosowany został bezpiecznik, który wyłącza silnik, w razie wypadnięcia z łodzi.
Haswing 2HP 3.0 Protruar G 110Lbs, to następca kultowego Haswinga 2HP 24V(biała obudowa). Wysoki moment obrotowy, porównywalny z silnikiem spalinowym 5KM. Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki szczotkowe. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i niezawodność. Moc z silnika jest przenoszona na śmigło za pomocą przekładni planetarnej.
- Zrywka mechaniczna.
- Wskaźnik naładowania baterii.
- Maximizer - płynna regulacja obrotów.
- Rączka z regulowanym kątem nachylenia.
- Wytrzymały uchwyt kompozytowo-metalowy.
- Kolumna aluminiowa o opływowym kształcie.
- Śruba 3 łopatkowa o dużej średnicy.
- Silnik bezszczotkowy 24V.
- Płetwa.
- Prędkość do przodu i do tyłu - 9x do przodu, 5x do tyłu
- Kabel zasilający o długości ok. 1,7 m
- Moc kolumny silnika 24 V (idealna 2x12 V w linii to bateria 2 x 105 Ah)
- Napięcie wyjściowe 24 V DC (maks.) 1120 W ~ 1200 W
- Maksymalny skok 2HP (109liber)
- Uchwyt sterujący 100 °
- Prędkość do przodu (FWD / REV) 9x do przodu, 5x do tyłu
- Długość wału (mm) 980 mm (wały kompozytowe)
- Waga 8,3 kg
- Napięcie 24V
- Pobór mocy - max 50A
- Poziom głośności <76dB
- Max. pobór mocy 1200W
- Zrywka mechaniczna ("bezpiecznik" w razie wypadnięcia z łodzi wyłącza silnik)
- Zabezpieczenie - przeciążenie, zbyt niskie / wysokie napięcie
- Średnica śruby 300mm
- Długość kolumny silnika 36 cali 90cm
- Maksymalna odległość między rantem pawęży a dnem łodzi 60cm
- Wysokość silnika transportowa 136cm
- Maksymalna grubość deski pawęży - 58mm
- Minimalna szerokość pawęży do zamocowania silnika - 17,5cm
- Instrukcja w języku polskim
Podobne produkty
Pozostało: Out of stock
Pozostało: 6 szt. w magazynie
Pozostało: Out of stock
Pozostało: Out of stock
Pozostało: Out of stock
Pozostało: Out of stock
Silnik Elektryczny Torqeedo Travel 1103CS + Bateria Li-ion
11 500,00 zł
10 465,00 zł
-9%
Dodaj do koszyka
Pozostało: Out of stock
Wyprzedaż
Pozostało: 3 szt. w magazynie
Pozostało: 1 szt. w magazynie
Pozostało: 1 szt. w magazynie