×
Previous
Next
-300,00 zł
Brak w magazynie

Silnik Elektryczny Haswing Protruar G 5.0 160Lbs 2520W 24V

Kod producenta 91064
Indeks 9580208507194 Kategoria Silniki Marka Haswing
4 400,00 zł
4 100,00 zł
Brak w magazynie

OPIS PRODUKTU

Silnik Elektryczny Haswing Protruar G 5.0 160Lbs 2520W 24V

HasWing to marka stworzona z myślą o wymagającym rynku Japońskim. Kilkunastoletnie doświadczenie w produkcji silników spowodowało, iż obecnie produkty spod marki HasWing dostępne są na wszystkich kontynentach. Głównymi odbiorcami są Japonia, USA, Australia, Wielka Brytania, Holandia, Niemcy, Austria, Polska, Włochy, Francja, Hiszpania, Rosja. Przez kilka lat obecności na polskim rynku HasWing udowodnił, że silniki tej marki kojarzone są z jakością, wytrzymałością i trwałością, dzięki czemu są najczęściej kupowanymi silnikami na naszym rynku. Posiadają profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, a także dostęp do oryginalnych części zamiennych, co zapewnia sprawne działanie na długie lata. Obecnie w ofercie firmy HasWing jest ponad 30 modeli silników od 200W do ponad 2500W montowanych z przodu lub z tyłu łodzi, sterowanych ręcznie lub z pilota bezprzewodowego, sterowania skokowe - biegowe i płynne z maximizerem, silniki szczotkowe i bezszczotkowe.

HASWING Protruar 5.0 24V 160lbs

  • Płynna regulacja obrotów, przód/tył (maximizer).
  • Kluczyk/zrywka bezpieczeństwa
  • Wskaźnik naładowania baterii
  • Rączka z regulowanym kątem nachylenia.
  • Kolumna ze stali nierdzewnej.
  • Grube kable zasilające 14mm2
  • Wytrzymały metalowy uchwyt
  • Silnik bezszczotkowy
  • Śruba 3 łopatkowa

Najmocniejszy model marki Haswing, z silnikiem bezszczotkowym. Przeznaczony jest do dużych jednostek pływających. Uciąg 160lbs z łatwością radzi sobie z dużymi łodziami, żaglówkami, jachtami czy tramwajami wodnymi. Najlepsza jakość użytych materiałów i estetyka wykończenia.

1. Silnik bezszczotkowy o wysokiej mocy !

Haswing Protruar 5.0 to wysokiej klasy model o mocy 160lbs. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy. Do stosowania na łodziach o masie do 5000kg Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki szczotkowe. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i niezawodność.

2. Wskaźnik naładowania akumulatora !

Silnik posiada diodowy wskaźnik naładowania akumulatora. Urządzenie informujące o stanie akumulatora. Poziom rozładowania 21V dla zasilania 24V w czasie pracy silnika to granica bezpieczna, po przekroczeniu której akumulator traci swoje właściwości (pojemność, żywotność).

3. Bezstopniowa regulacja - Maximizer !

Prędkość jest regulowana bezstopniowo, płynnie - technologia maximizera !

Jest również możliwość zablokowania obrotów silnika w kilku pozycjach. Obroty można regulować do przodu i do tyłu. Maximizer znacznie oszczędza zużycie prądu - można osiągnąć nawet 5-krotnie dłuższy czas pływania w porównaniu do silników z przełącznikiem biegów. W rumplu zastosowano mechanizm wyłączający obroty silnika w razie wypadnięcia za burtę, Działa to na zasadzie "kluczyka". Kluczyk podłączony jest do dolnej części rączki, natomiast drugi koniec zapięty np. do kamizelki ratunkowej. Przy wypadnięciu poza burtę, będziemy pewni, że łódka nam nie ucieknie, gdyż silnik wyłączy się.

4. Wytrzymały uchwyt metalowy !

Zastosowany metalowy uchwyt jest odporny na rdze, wykonany ze stopu zapewniającego doskonałą trwałość i wytrzymałość. Zastosowany materiał gwarantuje sztywność konstrukcji. Dodatkowo, obudowa jest dostosowana do optymalnego kąta, dzięki czemu możemy łatwo i bezpiecznie zablokować dźwignię. Ponadto, głębokość zanurzenia może być ustawiana na najbardziej wygodnym poziomie dzięki regulacji wysokości względem pawęży łodzi.

5. Rączka z regulowanym kątem nachylenia !

Silnik wyposażony w uchylną rączkę, która zwiększa wygodę obsługi. Jest możliwość regulacji rumpla o 100 stopni.

6. Kolumna odporna na wodę słoną !

Kształt kolumny silnika Protruar 5.0 ma okrągły kształt. Wykonany ze stali nierdzewnej i jest odporny na wodę słoną, można go używać zarówno w wodzie słodkiej jak i w morzu. Dodatkową ochronę przy uderzeniem o dno stanowi płetwa silnika.

7. Duży moment obrotowy - Śruba z 3 łopatkami !

Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej śruby, następuje gorsza wydajność - zjawisko kawitacji. Dlatego zastosowano śmigło o dużej średnicy (272mm), by uzyskać jak najwyższą wydajność. Co za tym idzie śruba oferuje wysoki moment obrotowy i wysoką sprawność, co daje małe zużycie prądu w porównaniu do standardowych silników. Śruba posiada sprzęgło - w razie wkręcenia się żyłki czy plecionki lub zaczepienia się o korzeń, śruba przeskoczy na ząbkach sprzęgła.

Dane techniczne silnika :

  • Silnik bezszczotkowy chłodzony wodą
  • Uciąg 160lbs, Moc 2520W
  • Maximizer płynna regulacja przód - tył
  • Długość przewodu zasilającego - ok. 1,6m
  • Zabezpieczenie - przeciążenie, zbyt niskie / wysokie napięcie
  • Średnica śruby 272mm
  • Ilość łopatek - 3
  • Waga silnika - 14kg
  • Pobór mocy - max 105A wymagany pakiet baterii ok 200Ah - (2 x 12V 200Ah) / (4 x 12V 100Ah) lub więcej
  • Długość kolumny silnika 39 cali 100cm
  • Wysokość silnika transportowa 130cm
  • Maksymalna grubość deski pawęży - 65mm
  • Minimalna szerokość pawęży do zamocowania silnika - 13cm
  • Zasilanie 24V (2x12V w szeregu)

Silnik posiada zabezpieczenia:

  • za niskie napięcie - silnik nie uruchomi się lub zatrzyma
  • za wysokie napięcie - silnik nie uruchomi się
  • przeciążenie - cykliczny sygnał dźwiękowy, (przy małych obrotach silnik zatrzyma się
  • sprzęgło na śrubie - w razie wkręcenia się żyłki czy plecionki lub zaczepienia się o korzeń, śruba przeskoczy na ząbkach sprzęgła.

Podobne produkty

Wyprzedaż