×
-500,00 zł
Brak w magazynie

Silnik Elektryczny Haswing Protruar 3.0/12V 110Lbs 900W

Kod producenta 91069
Indeks 9580208507569 Kategoria Silniki Marka Haswing
4 700,00 zł
4 200,00 zł
Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 4 200,00 zł
Brak w magazynie

OPIS PRODUKTU

Silnik Elektryczny Haswing Protruar 3.0/12V 110Lbs 900W

HasWing to marka stworzona z myślą o wymagającym rynku Japońskim.

Kilkunastoletnie doświadczenie w produkcji silników spowodowało, iż obecnie produkty spod marki HasWing dostępne są na wszystkich kontynentach. Głównymi odbiorcami są Japonia, USA, Australia, Wielka Brytania, Holandia, Niemcy, Austria, Polska, Włochy, Francja, Hiszpania.
Przez kilka lat obecności na polskim rynku HasWing udowodnił, że silniki tej marki kojarzone są z jakością, wytrzymałością i trwałością, dzięki czemu są najczęściej kupowanymi silnikami na naszym rynku. Posiadają profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, a także dostęp do oryginalnych części zamiennych, co zapewnia sprawne działanie na długie lata.
Obecnie w ofercie firmy HasWing jest ponad 30 modeli silników od 200W do ponad 2500W montowanych z przodu lub z tyłu łodzi, sterowanych ręcznie lub z pilota bezprzewodowego, sterowania skokowe - biegowe i płynne z maximizerem, silniki szczotkowe i bezszczotkow

  • Płynna regulacja obrotów, przód/tył (maximizer).
  • Kluczyk/zrywka bezpieczeństwa
  • Wskaźnik naładowania baterii
  • Rączka z regulowanym kątem nachylenia.
  • Kolumna ze stali nierdzewnej.
  • Grube kable zasilające 14mm2
  • Wytrzymały metalowy uchwyt
  • Silnik bezszczotkowy
  • Śruba 3 łopatkowa

Haswing Protruar S 3.0 12V to wysokiej klasy model o mocy 110lbs. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy.
Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki szczotkowe. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i niezawodność.

Silnik posiada diodowy wskaźnik naładowania akumulatora. Urządzenie informujące o stanie akumulatora.
Poziom rozładowania 10,5V dla zasilania 12V w czasie pracy silnika to granica bezpieczna, po przekroczeniu której akumulator traci swoje właściwości (pojemność, żywotność).


Prędkość jest regulowana bezstopniowo, płynnie - technologia maximizera !
Jest również możliwość zablokowania obrotów silnika w kilku pozycjach. Obroty można regulować do przodu i do tyłu. Maximizer znacznie oszczędza zużycie prądu - można osiągnąć nawet 5-krotnie dłuższy czas pływania w porównaniu do silników z przełącznikiem biegów.
W rumplu zastosowano mechanizm wyłączający obroty silnika w razie wypadnięcia za burtę, Działa to na zasadzie "kluczyka". Kluczyk podłączony jest do dolnej części rączki, natomiast drugi koniec zapięty np. do kamizelki ratunkowej. Przy wypadnięciu poza burtę, będziemy pewni, że łódka nam nie ucieknie, gdyż silnik wyłączy się.

Zastosowany metalowy uchwyt jest odporny na rdze, wykonany ze stopu zapewniającego doskonałą trwałość i wytrzymałość. Zastosowany materiał gwarantuje sztywność konstrukcji.
Dodatkowo, obudowa jest dostosowana do optymalnego kąta, dzięki czemu możemy łatwo i bezpiecznie zablokować dźwignię.
Ponadto, głębokość zanurzenia może być ustawiana na najbardziej wygodnym poziomie dzięki regulacji wysokości względem pawęży łodzi.

Silnik wyposażony w uchylną rączkę, która zwiększa wygodę obsługi. Jest możliwość regulacji rumpla o 100 stopni.
Wykonany ze stali nierdzewnej i jest odporny na wodę słoną, można go używać zarówno w wodzie słodkiej jak i w morzu.
Dodatkową ochronę przy uderzeniem o dno stanowi płetwa silnika.

Wraz ze wzrostem prędkości obrotowej śruby, następuje gorsza wydajność - zjawisko kawitacji. Dlatego zastosowano śmigło o dużej średnicy (272mm), by uzyskać jak najwyższą wydajność.
Co za tym idzie śruba oferuje wysoki moment obrotowy i wysoką sprawność, co daje małe zużycie prądu w porównaniu do standardowych silników.
Śruba posiada sprzęgło - w razie wkręcenia się żyłki czy plecionki lub zaczepienia się o korzeń, śruba przeskoczy na ząbkach sprzęgła.

  • Silnik bezszczotkowy chłodzony wodą
  • Zasilanie - 12V (GEL, AGM) minimum 120Ah / LiFePO4 minimum 75Ah
  • Pobór prądu ≈ 75A
  • Uciąg - 110lbs
  • Moc- 900W
  • Maximizer płynna regulacja przód - tył
  • Długość przewodu zasilającego ≈ 1,6m
  • Zabezpieczenie:
    - przeciążenie
    - zbyt niskie / wysokie napięcie
  • Średnica śruby 272mm
  • Ilość łopatek - 3
  • Waga silnika - 14,5kg
  • Długość kolumny silnika 39 cali 100cm
  • Wysokość silnika transportowa 130cm
  • Maksymalna grubość deski pawęży - 65mm
  • Minimalna szerokość pawęży do zamocowania silnika - 13cm
  • Zasilanie 12V - ACID / AGM / GEL / Li-ion 3S / (najlepsze osiągi - LiFePO4) (zakazany Li-ion 4S)

Silnik posiada zabezpieczenia:
1. za niskie napięcie - silnik nie uruchomi się lub zatrzyma
2. za wysokie napięcie - silnik nie uruchomi się
3. przeciążenie - cykliczny sygnał dźwiękowy, (przy małych obrotach silnik zatrzyma się
4. sprzęgło na śrubie - w razie wkręcenia się żyłki czy plecionki lub zaczepienia się o korzeń, śruba przeskoczy na ząbkach sprzęgła.

Podobne produkty

Wyprzedaż